2011-08-16
 19:13:36

Fruktstund med jyckarna:D

                        Har precis haft fruktstund med hundarna nu efter lite träning, mysigtmysigt!:,)

Eftersom jag inte har gjor något som är värt att ta upp här idag så hoppar jag till morgondagen istället. Ska kanske hänga med http://www.jessicajosefsson.blogg.se på clear round hoppning. ska vara med och knäppa lite bilder, så håller tummarna för att vädret är skapligt så det blir någon bra iallafall:)

Nu ska jag ta en dusch och en promenix med två fyrbenta och sedan krypa ner i sängen och kolla lite på tv innan jag slocknar för idag:D
men innan det så svara jag på en liten fråga jag fick!



Va du och fotade i gränna i helgen?:)

Svar: nej, det var jag inte!:)








kram // Lisa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: