2011-08-15
 21:32:09

kom precis hem..

Kom precis hem från några kompisar och nu tänkte jag då ge lite tid åt det här och se om jag kan försöka förstå lite bättre hur detta fungerar.

jag kan ju börja med att berätta lite om mig och vad som kommer att "finnas" här i bloggen:)
jag är en tjej som fyller 16 om någon månad, i familjen har vi två hundar som jag tränar och tävlar lite agility med så det kommer säkert handla lite om det, men det kommer också vara "foto" då jag tycker det är rätt kul med fotografering.
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får jag fundera lite på;) nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv innan jag går och lägger mig, måste ju börja vänja mig nu snart då skolan börjar nästa vecka:(

Daim
'
Nu fick min ena jycke stå för bilden. detta är från en tävling i höstas förra året!:)

ha det bäst // Lisa





jessica

sv; haha jaa :) men tror ändå ja tar 2 ggr.. om man hoppar i början av 70klassen och sen i slutet av den.. om de e många som hoppar 70 då.. men aja de blir säkert bra :)!



PUBLICERAT: 2011-08-15, 22:04:10 | URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: